3 Pack Lipo Foam - Fogli di schiuma post-chirurgia appruvati da u Dr., bordu abdominal per l'usu cù indumenti di compressione post-liposuzione chirurgia, tecnulugia avanzata tavola di compressione addominale appiattita per a ricuperazione

● Liposuction Foam Pads: I nostri fogli di compressione di lipofoam sò un aiutu utile per a ricuperazione postoperatoria per tutti quelli chì anu subitu liposuzione è chirurgie addominali cum'è tummy tucks è C-sections.Ogni pad misura 8'' x 11'' x 0.5''
● Cumpressione Totale di Cuntattu: I nostri pads di schiuma post-chirurgia travaglianu offrendu cumpressione cumpleta nantu à l'area di guariscenza è aiutendu à assicurà una disrupzione di pressione uniforme per un cunfortu è guariscenza megliu.
● Qualità è un Valore Eccellente: Fabbricatu da scuma medica di alta qualità, i nostri pads sò un spessore di 0,5 "è venenu in un pacchettu di 3.
● Compatibile cù a maiò parte di stili è marche di vestiti di cumpressione post-operativa: i cuscinetti di schiuma Impresa sò stati pensati per esse usatu cù a maiò parte di i corsetti di compressione cum'è comaptible cù Fajas YUBEIYE, Phax, Salome Fajas, Diane & Geordi, MariaE Fajas, Sonryse, Laty Rose. , Lowla, Funat Labs, Flexmee, Fajas Myd è Lowla + assai di più.
● Fattu in CINA: Tutta a scuma hè fabbricata in cunfurmità cù i normi di pruduzzione di scuma di qualità medica applicabili, cumprese FDA, LFGB.
● LIPOSUCTION FOAM PADS - Per a megliu ricuperazione per tutti quelli chì anu subitu liposuzione è chirurgie addominali cum'è tummy tucks è C-sections.Misura 8'' x 11'' x 0.5''
⭐ COMPRESSION TOTALE DI CONTATTU - Questi cuscinetti in schiuma di Tecnulugia Avanzata funzionanu offrendu una compressione cumpleta annantu à l'area di guariscenza è assicurendu una disrupzione uniforme di a pressione per un cunfortu è guariscenza megliu.
⭐ COMPRESSION LISCIA PER SUPPORTU POST-CHIRURGIA - L'usu di schiuma post-chirurgia appiattisce a pelle uniformemente è furnisce una compressione chì riduce i contusioni, riduce l'inflamazioni, assorbe i fluidi, è furnisce cunfortu è ricuperazione mejorata, post-chirurgia.Cù l'usu di fogli di lipofoam, vi sentite è vede una diferenza in u vostru dulore, discomfort, è risultati.
⭐ COMPATIBILE CON TUTTI I STILI E MARCHE DI VESTITI DI COMPRESSIONE POST-OPERATORIA: A nostra schiuma di lipo hè stata pensata per esse aduprata cù a maiò parte di i corsetti di compressione cum'è;Fajas Colombianas, Phax, Salome Fajas, Diane & Geordi, è tutti di più.Inoltre, pudete taglià è cuncepisce per adattà perfettamente à u vostru corpu.
⭐ GARANTIA A VITA - Mettite a vostra energia per sente megliu cù a vostra schiuma Lipo post-operatoria senza risicu!


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021