Tabla Abdominal Lombar Molder BBL Back Lipo Ab Board Post Surgery Supplies

ab board (1)
ab board (2)
ab board (3)
  • Poliamide, Spandex
  • Dimensione: 12,2 × 8,2 inch.
  • Superficie: fattu di 75% poliamide + 25% spandex.
  • Disegnu Ergonomicu: Ubordu abA liposuzione post-chirurgia hè ferma ma abbastanza flessibile per copre a vostra zona abdominal.
  • Furnisce Cumpressione: Ourtavola di compressione abdominaleaiuta à creà una barriera suave trà i vestiti di compressione è a pelle sensibile.
  • Apply Pressure: A tavola di compressione per lipo 360 applica pressione à e zone di liposuzione per assicurà chì l'abdomen appiattitu si risolve più rapidamente.
  • Reduce Marks and Creses: Questulipo ab boardprutege i vostri marchi di a pelle è cessate mentre mantene un abdomen pianu perchè u tessulu hè fermu chì aiuta à u vostru prucessu di ricuperazione.
  • TUMMY CONTROL: Dopu un lipo, avete bisognu di ricuperà a vostra figura da u dulore è l'inflamazione.Pensendu à questu, avemu per voi u nostru combo Lipo: tavola abdominale post-chirurgia è tavola lipo posteriore pensata per modellà, dà stabilità, cunfortu è sollievu.Inseme, in a vostra faja flattening sti tummy tuck è bbl suminatu dopu a cirurgia vi aiuterà à prevene a ritenzione di fluidi è vi farà sentu còmode di novu, in una manera rapida è simplice.
  • SUPPORTO EXTRA: U nostrubordu lumbardopu à bbl 003 hè u megliu alliatu dopu a cirurgia.Questa tavola post-chirurgia vi offre un supportu di spalle, prutegge a vostra pelle è vi aiuta cù u vostru prucessu di ricuperazione dopu una prucedura estetica (cunsigliatu una settimana dopu a cirurgia).Tornatavola lipomateriali (polistirene, traspirante è fermu cù una strata interna di cuttuni hypoallergenic) vi farà sentu còmode mentre accelerà u prucessu di guariscenza.
  • UNA CURVA CHE TI CUORE DI VOI:Ab boardLiposuction post-chirurgia (105) stage 1, hè una compressione lipo board flattening abdominale, ideale una settimana dopu à una prucedura estetica.Copre completamente a to panza.Questa tavola addominali dopu a liposuzione permette di movimentu liberamente, evita i plegamenti di a pelle, riduce l'inflamazioni è impedisce a retenzioni di fluidi.

Circa questu articulu

PRONTU À SBAGLIARE : Quessi pannelli di schiuma per a ricuperazione di lipo vene cun "ali" laterali per cuntrullà i vostri lati di u pancia, una trama altamente respirabile di tessuti è cuciture morbide chì ùn marcaranu micca a vostra pelle.I nostri 102 lipofoams post-chirurgia, Stage 2 (consigliatu dopu à u bordu 105, circa un mese dopu a chirurgia) prutegge a vostra pelle delicata da ogni tipu di dannu.I nostri lipofoams è tavulini appiattiranu a vostra pancia è acceleranu u vostru prucessu di ricuperazione.


Tempu di Postu: Feb-28-2022