YUBEIYE Compression Flattening Ab Lipo Board Post Chirurgia Schiuma dopu Tummy Tuck Tabla Abdominal Moldeadora Gris

Corpu: 100% Polistirene / Copertura: 88% Nylon 12% Elastan
● SUPPORTU DA LATO A LATO: YUBEIYEbordu abdominalhè a megliu alternativa quandu avete bisognu di supportu extra in u vostru midsection dopu una prucedura estetica.Questa tavola ab hà cuciture morbide chì ùn marcaranu micca a vostra pelle è vi prutegerà voi è a vostra panza da l'incomodità è i prublemi chì portanu un genericu.fajabordu per un periudu prolongatu di tempu pò purtà.
● FLAWLESS POST OP TANDEM: Indossà sta tavola lipo in ogni formatore di corpu di post-op chirurgia aiuterà in u prucessu di ricuperazione.Inoltre, questa tavola di liposuzione aumenterà l'effettu di modellazione chì u vostru modellatore di u corpu di a cintura postoperatoria hà, cuntrullendu a vostra pancia è quelli manichi d'amore indesiderati mentre prevene a ritenzione di fluidi, i piegamenti di a pelle è l'irritazione.
● TESSUTI CHE CARE DI VOI È A VOSTRA PELLE: YUBEIYE Ab Board hè un must-have in a vostra ricuperazione postoperatoria.A nostra tavola di schiuma ab hè fatta di polistirene, un materiale altamente traspirante è fermu cù una capa interna di cuttuni ipoallergenicu.A vostra pelle serà grata per a delicatezza di sta tavola ab flattening.
● UN DISPOSITIVO APIATURATORE SUBCOPERTO: Questa tavola di liposuzione hè ergonomica è quandu si mette un vestitu di compressione post-chirurgia, diventerà virtualmente invisibile sottu.Puderete portà i vostri vistimenti preferiti è ancu avè l'effettu di appiattimentu espressivu di sta tavola per a pancia senza chì nimu s'avvisa.Inoltre, i "ali" laterali cuntrolleranu i vostri abs laterali.
STURDY & SOFT: Questa tavola Lipo post-chirurgia hè fatta di polistirene,
DESIGN "WING": A nostra tavola Lipo Ab hè cuncepita per esse in forma di farfalla per cuntrullà i vostri lati di a pancia, pò avvolgere intornu à a vostra pancia è a cintura per copre una grande zona.
ACCELERATA A RECUPERA: Induttendu sta tavola addominali à l'internu pò offre una compressione ferma nantu à l'abdomen è l'area lombare per diminuisce gradualmente l'infiammazione, prevene a raccolta di liquidi, evite u dolore è rializeghja a ricuperazione completa.Di sicuru, aiuterà in u prucessu di ricuperazione di liposuction o tummy tuck procedure.
BEST MATCH: Questa tavola abdominale pò esse aduprata inseme cù u shapewear di cuntrollu di l'elevatore di culo a cintura alta, puderà portà i vostri vestiti preferiti mentre avè ancu l'effettu di appiattimentu espresso di sta tavola di pancia senza chì nimu s'avvisa.
BUONA SCELTA: Questa tavola di compressione abdominal esercita a pressione necessaria per evità a furmazione di fibrosi o contusioni dopu a chirurgia plastica addominale, ideale per C-Sections, Liposuction, Post Op and Tummy Tuck.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021