BBL Pillow After Surgery - Cuscini appruvati da u Dr. Cuscini per sedere cù una tasca laterale + Borsa di trasportu pratica - Cuscino Premium per e donne - Cuscino di lifting butt in schiuma ultra-morbida - extra-grande 17,3 x 8 x 5 pollici

BBL-6 (2)
BBL-6 (1)
BBL-6 (3)

Circa questu articulu

  • Cuncepitu per a riabilitazione:U cuscinu brasilianuhè un accessori innovativu pensatu per sustene u vostru viaghju post-chirurgia è una ricuperazione faciule.I nostri sperti anu sviluppatu un specialeCuscino brasiliano liftingchì pò aiutà à evità disagi inutili.
  • Disegnu Unicu: U nostru cuscinu super bottino hè statu cuncepitu apposta per e persone chì anu subituChirurgia brasiliana di liftings.Presenta un disignu unicu è ergonomicu in una dimensione extra-large 17.3 x 8 x 5-inch per un supportu è cunfortu rinfurzatu.
  • Schiuma d'alta densità: u cuscinu di ricuperazione Temppiece bbl hè fattu cù spuma di memoria spessa è ultra-densa per una fermezza ottima.U cuscinu BBL assicura un sustegnu propiu senza creà discomfort, avendu una capa superiore suave chì si senti stupente nantu à a vostra pelle.
  • Accesoriu Speciale: Stu premiumCuscini BBLvene cun un saccu di trasportu praticu cù cinturini chì pò esse purtatu cum'è un saccu o tenutu in una manu.U cuscinu di cirurgia hè compactu, ligeru, è assai faciule da portà.
  • Disegnu praticu: Questucuscino di sollevamento di culopresenta una tasca laterale versatile chì pudete aduprà per tene u vostru telefunu o altri accessori chjuchi.U set include ancu un fogliu praticu cù cunsiglii dietetichi, di eserciziu è di stili di vita per una ricuperazione più veloce.
BBL-6 (5)

Circa questu articulu

  • ❤【Per megliu è più veloceRecuperazione post-chirurgia di buttPrima, facemu sapè megliu. U Cuscino BBL hè custruitu per sustene u vostru pesu di u corpu cù e vostre cosce, impediscenu di mette pressione o pesu nantu à u to culo.Adatta per a ricuperazione dopuchirurgia BBL, hè durable è còmode, ma ùn hè micca cunsigliatu per aduprà per un bellu pezzu una volta. Tips: ricumandemu u pesu massimu supportatu per esse sottu 190lbs per i migliori risultati.
  • ❤ 【SUPPORTA I VOSTRE COXCE】U cuscino di sedia patentatu MY BOOTY PILLOW funziona sustenendu e vostre cosce chì permette à u vostru sedere di appiccà liberamente quandu pusatu senza pressione aghjuntu.
  • ❤【CUSCINO BBL FIRME】Questu cuscinu super forte ùn hè micca solu morbidu, ma abbastanza fermu per dà u supportu chì avete bisognu per aiutà vi alluntanassi.
  • ❤【COPERTURA AMOVIBILE】Fodera per cuscino senza zip, lavabile in lavatrice a 30 gradi
  • ❤【U MEU BOTTINECUSCINO DI RECUPERAZIONE BBLMY Booty Pillow DR hà cunsigliatu u cuscinu di ricuperazione di u Butt Lift Post Brazilian
  • ❤【Doctor Approved】U nostrucuscinu di bottinohè cunsigliatu è utilizatu da alcuni di i migliori chirurghi.Se vulete u pruduttu di alta qualità nantu à u mercatu per a vostra ricuperazione post-chirurgia ùn cercate più.Questa hè a megliu scelta in u cuscino di ricuperazione di u lifting brasilianu.!
  • ❤【MULTIFUNZIONALE】Stu cuscinu pò esse usatu in casa, u travagliu, a guida o ancu in l'aviò.
BBL-6 (4)
BBL-6 (6)

Tempu di post: 23-mar-2022